avatar Ten blog rowerowy prowadzi Matek z miasteczka Chrzanów. Mam przejechane 5366.06 kilometrów w tym 633.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Matek.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross level A4

'Szlakiem' rezerwatów

Niedziela, 4 lipca 2010 · dodano: 04.07.2010 | Komentarze 0

Tytuł wpisu nawiązuje do faktu, iż taki szlak w rzeczywistości nie istnieje, a drugą sprawą jest to, że jeden z szlaków był tylko nim z nazwy i na papierze.

Dzisiaj Łukasz opracował trasę co prawda mieliśmy jechać popołudniu, ale nalegałem aby wybrać się wcześniej. Tak więc wyjeżdżamy przed 11. Jedziemy przez Nieporaz, Grojec, w którym wjeżdżamy na zielony szlak i trzymamy się go aż do Baczyna. Tam wjeżdżamy na chwilę na rowerową R4 (greenway), po czym na pieszy czerwony odbijając nim w prawo. Droga wiedzie terenem, jednak na pewnym jego odcinku pojawił się świeżo wysypany gruz co prawie uniemożliwiało jazdę, w która zmieniła się w uciążliwe manewry między cegłówkami, kablami, śmieciami i innym dziadostwem.

Dojeżdżamy do asfaltowej drogi, odbijamy z szlaku, trochę naokoło jednak szybciej docieramy do celu, a więc rezerwatu Kajasówka. Wcześniej zielonym szlakiem pojeździliśmy trochę po rezerwacie Doliny Potoku Rudno.

W planie mamy objazd czarnym szlakiem, jednak okazuje się to dość utrudnione. Brak oznaczeń + kompletne zarośla powodują, że wcześniej zjeżdżamy na lepszą drogę, którą docieramy na główną prowadzącą do Krakowa, jednak my skręcamy w przeciwną stronę po drodze robiąc przystanek w sklepie. Potem już Poręba Żegoty - Alwernia - Kwaczała - Kamionka i do domu.

I na koniec kilka skromnych zdjęć:

I dwa ostatnie to najgorszy odcinek wspomnianego czarnego szlaku.