avatar Ten blog rowerowy prowadzi Matek z miasteczka Chrzanów. Mam przejechane 5366.06 kilometrów w tym 633.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Matek.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross level A4

Mały mix...

Czwartek, 21 maja 2009 · dodano: 21.05.2009 | Komentarze 0

Przed chwilą wróciłem, jednak już o 18:30 znów jadę z Łukaszem.

Ponieważ nie mamy konkretnego pomysłu na trasę, więc proponuje okrążyć zamek Tęczyn, ale od drugiej strony i trochę większym kółkiem.

Kierujemy się na Kamionkę skąd jedziemy do Regulic, a tam przed podjazdem pod Alwernię odbijamy w lewo na chyba jeszcze dłuższą i podobnie stromą górkę. Wyjeżdżamy w Grojcu po drodze zaglądając jeszcze koło krzyża milenijnego. Przecinamy główną drogę na Alwernię i rozpoczynamy zjazd. Potem pod autostradą i koło zamku szlakiem R4. W Puszczy zjeżdżamy na bardziej terenową drogę, która się strasznie wlecze. Następnie w stronę kopuł okrążając je i przejeżdżając pod autostradą dzięki temu znaleźliśmy się w Nieporazie, a stamtąd już do Płazy.